Аналіз виховної роботи у 3-Б класі
за 2015-2016 н.р.
Протягом 2015-2016 н.р. у 3-Б класі велася робота над проблемною темою: «Формування культури спілкування і згуртованості дитячого колективу». Основною метою виховної діяльності була формування дитячого колективу, виховання почуття взаємодопомоги, навичок культури спілкування і згуртованості дитячого колективу. Була проведена робота з виховання пізнавальних процесів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання і підвищення на цій основі успішності дітей. Виховна робота з учнями, яка планувалася, була проведена. Використовувалися різноманітні форми проведення, в яких також враховувалися вікові особливості дітей: бесіди, вікторини, години спілкування, інформаційні хвилинки, бесіди- настанови та інші. Протягом 2015-2016 н.р. учні нашого класу брали активну участь у шкільних конкурсах. У загальношкільних конкурсах активність проявили Келлер А., Шкадова О., Нікольський Д., Шпильова І., Шинкаренко М., Малеванчук К. Виховна робота в класі велася в декількох напрямках, але більше уваги приділялося розвитку духовності та моральності учнів. Для рішення поставлених завдань було проведено заходи: це класні години на різну тематику, бесіди, години спілкування, інформаційні й пізнавальні хвилинки. Вся ця робота була спрямована на розвиток самостійності учнів, зміцненню дружніх відносин у колективі й розкриттю індивідуальних особливостей учнів. Відносини з учнями будувались на основі взаєморозуміння, довіри, співпраці.
Протягом 2015 – 2016 н.р. були проведені наступні діагностики:
-діагностика рівня згуртованості, виходячи з результатів якої, протягом наступного навчального року необхідно заохочувати деяких учнів ( Ніколаєнка І.,Морозова Я.) до класних справ, взаємодопомоги однокласників, до парних і групових робіт, завдань, ігор, доручень, які допоможуть цим дітям більше розкритися. Аналіз цієї діагностики показав, що учні згуртовані на 72,2%; -діагностика за «Основними орієнтирами виховання» - рівень вихованості учнів класу, яка показує, що найкращий показник вихованості становить 77,8% (ціннісне ставлення до суспільства). Проаналізувавши анкетування, можна побачити, що у ІІ семестрі збільшилися показники у всіх напрямках:
І семестр ІІ семестр
77,8% ціннісне ставлення до суспільства 77,8%
73,9% ціннісне ставлення до людини 75%
65% ціннісне ставлення до себе 68,2%
63,5% ціннісне ставлення до праці 65,2%
53,8% ціннісне ставлення до прекрасного 56,5%
64,7% ціннісне ставлення до природи 68%
-ціннісне ставлення до прекрасного; -ціннісне ставлення до праці. Аналіз результатів в процесі анкетування з метою визначення загального рівня вихованості учнів показав: 8 учнів - 35% мають високий рівень вихованості ( I сем.- 6 учнів- 26 %); 11 учнів - 48% мають достатній рівень (I сем.-11 учнів -48%); 4 учня -17% - середній рівень ( I сем.-6 учнів – 26%); учнів з низьким рівнем вихованості у І та II семестрах немає. Як бачимо рівень вихованості у класі зріс. В становленні та розвитку особистостей учнів ми працювали у тісній співпраці з батьками. Були проведені з батьками колективні та індивідуальні бесіди, класні батьківські збори, консультації. Але у виховній роботі є ще резерви, над якими необхідно працювати і в наступному навчальному році, а саме: -формувати свідому трудову дисципліну; -покращувати сумлінне виконання учнями своїх доручень.
Задачі на наступний навчальний рік: 1.Формувати в учнів почуття громадянства й патріотизму як найважливіших духовно – моральних і соціальних цінностей, 2.Виховувати поважне відношення до культурного й історичного минулого країни, до традицій і звичаїв предків, вихованням любові до свого краю, до рідної домівки. 3.Працювати над згуртованістю класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар