Аналіз виховної роботи у 3-Б класі

Аналіз виховної роботи у 3-Б класі
за 2015-2016 н.р.


        Протягом 2015-2016 н.р. у 3-Б класі велася робота над проблемною темою: «Формування культури спілкування і згуртованості дитячого колективу».         Основною метою виховної діяльності була формування дитячого колективу, виховання почуття взаємодопомоги, навичок культури спілкування і згуртованості дитячого колективу.        Була проведена робота з виховання пізнавальних процесів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання і підвищення на цій основі успішності дітей.        Виховна робота з учнями, яка планувалася, була проведена. Використовувалися різноманітні форми проведення, в яких також враховувалися вікові особливості дітей: бесіди, вікторини, години спілкування, інформаційні хвилинки, бесіди- настанови та інші.        Протягом 2015-2016 н.р. учні нашого класу брали активну участь у шкільних конкурсах.         У загальношкільних конкурсах активність проявили Келлер А., Шкадова О., Нікольський Д., Шпильова І., Шинкаренко М., Малеванчук К.        Виховна робота в класі велася в декількох напрямках, але більше уваги приділялося розвитку духовності та моральності учнів. Для рішення поставлених завдань було проведено заходи: це класні години на різну тематику, бесіди, години спілкування, інформаційні й пізнавальні хвилинки.        Вся ця робота була спрямована на розвиток самостійності учнів, зміцненню дружніх відносин у колективі й розкриттю індивідуальних особливостей учнів. Відносини з учнями будувались на основі взаєморозуміння, довіри, співпраці.

        Протягом 2015 – 2016 н.р. були проведені наступні діагностики:

        -діагностика рівня згуртованості, виходячи з результатів якої, протягом наступного навчального року необхідно заохочувати деяких учнів ( Ніколаєнка І.,Морозова Я.) до класних справ, взаємодопомоги однокласників, до парних і групових робіт, завдань, ігор, доручень, які допоможуть цим дітям більше розкритися. Аналіз цієї діагностики показав, що учні згуртовані на 72,2%;        -діагностика за «Основними орієнтирами виховання» - рівень вихованості учнів класу, яка показує, що найкращий показник вихованості становить 77,8% (ціннісне ставлення до суспільства).        Проаналізувавши анкетування, можна побачити, що у ІІ семестрі збільшилися показники у всіх напрямках:

І семестр                                                                         ІІ семестр

         77,8%        ціннісне ставлення до суспільства          77,8%

         73,9%        ціннісне ставлення до людини                75%  

         65%           ціннісне ставлення до себе                    68,2%

         63,5%        ціннісне ставлення до праці                    65,2%

         53,8%        ціннісне ставлення до прекрасного          56,5%

         64,7%        ціннісне ставлення до природи                 68%

        Таким чином, у 2016-2017 н.р. необхідно більше працювати за такими напрямками:

        -ціннісне ставлення до прекрасного;        -ціннісне ставлення до праці.        Аналіз результатів в процесі анкетування з метою визначення загального рівня вихованості учнів показав: 8 учнів - 35% мають високий рівень вихованості ( I сем.- 6 учнів- 26 %); 11 учнів - 48% мають достатній рівень (I сем.-11 учнів -48%); 4 учня -17% - середній рівень ( I сем.-6 учнів – 26%); учнів з низьким рівнем вихованості у І та II семестрах немає. Як бачимо рівень вихованості у класі зріс.        В становленні та розвитку особистостей учнів ми працювали у тісній співпраці з батьками. Були проведені з батьками колективні та індивідуальні бесіди, класні батьківські збори, консультації.        Але у виховній роботі є ще резерви, над якими необхідно працювати і в наступному навчальному році, а саме:        -формувати свідому трудову дисципліну;        -покращувати сумлінне виконання учнями своїх доручень.

Задачі на наступний навчальний рік:
        1.Формувати в учнів почуття громадянства й патріотизму як найважливіших духовно – моральних і соціальних цінностей,         2.Виховувати поважне відношення до культурного й історичного минулого країни, до традицій і звичаїв предків, вихованням любові до свого краю, до рідної домівки.        3.Працювати над згуртованістю класу.
















Немає коментарів:

Дописати коментар